نخستین کتابخانه عمومی شبانه‌روزی خوزستان فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از آغاز فعالیت نخستین کتابخانه عمومی شبانه‌روزی خوزستان در اهواز خبر داد.

خبرگزاری فارس: نخستین کتابخانه عمومی شبانه‌روزی خوزستان فعال شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخا‌نه‌های خوزستان لفته منصوری اظهار کرد: پس از تصویب طرح شبانه‌روزی شدن کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اهواز و به منظور جلب رضایت اعضا و مراجعان کتابخانه‌های عمومی و به منظور استفاده حداکثری محققان، دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان این کتابخانه به صورت شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل به ارائه خدمات به مراجعان می‌پردازد.

وی افزود: این کتابخانه شبانه‌روزی با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای مطالعاتی جامعه و ایجاد فضایی جدید و شبانه‌روزی برای محققان و اندیشمندان به ویژه در مرکز استان، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه مفید، افزایش خدمات‌دهی به هم‌شهریان و افرادی که در ساعات معمول فرصت استفاده از کتابخانه را ندارند و یا به دلیل شرایط خاص متقاضی استفاده در مدت زمان بیش‌تری از ساعت کاری کتابخانه هستند راه‌اندازی شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارایه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

منصوری، با بیان این که چند روز پس از شروع این طرح بالغ بر 80 نفر به عضویت شیفت شب درآمده‌اند، گفت: متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام و ارایه مدارک مورد نیاز در کتابخانه مزبور عضو و از خدمات آن در 24 ساعت شبانه‌روز بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: این کتابخانه، که از قدیمی‌ترین کتابخانه‌های عمومی استان است، در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع و زیربنای 950 متر مربع ساخته شده است و در حال حاضر 11 هزار عضو فعال دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: این کتابخانه دارای بخش‌های مختلفی از قبیل مخزن، کودک و نوجوان، دفاع مقدس، دیداری و شنیداری، محققان، کافی‌نت، نشریات، سالن مطالعه، نمازخانه و... است.

او یادآور شد: کتابخانه عمومی شهید رجایی با 36 هزار و 712 جلد کتاب، که مرتباً در حال افزایش است، آماده ارائه خدمات به مراجعان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 27 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 23726
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 23726
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->